Ha hozzá szeretnél szólni a dolgokhoz, vagy ha új témakört szeretnél létrehozni a Huli Fórumon, akkor légyszives jelentkezz be jobboldalt.
- Tartalomjegyzék
- » Élet a városokban
- » Kolozsvár
- » Szerintetek érdemes pszichológia...
Szerintetek érdemes pszichológia szakra menni?
Szerintetek érdemes pszichológia szakra menni?
Középiskolás, végzős diák vagyok. Szeretem a pszichológiát, pontosabban ezen belül a kriminál-pszichológiát, hazugságvizsgálat, Paul Ekman….stb. Ugyanakkor szeretem az irodalmat is. Nem tudok dönteni. Viszont a pszichológiával nem egészen vagyok tisztában.
Re: Szerintetek érdemes pszichológia szakra menni?
Engem inkább a kriminalisztika érdekel. Viszont a Paul Ekman-féle hazugság felismerés is nagyon leköt(ezzel kapcsolatban csak annyit,hogy a megtévesztés felismerése az arcon, hangban vagy testen, arckifejezés, micro-arckifejezés....stb készítettünk egy dolgozatot, mellyel nyertünk egy második helyezést és egy diplomát, ami felvételi és ösztöndíjként szolgál majd a pszichológia szakon, persze ha pszicho-ra megyek)-ami ugyancsak a kriminalisztikához vezet...Mindezek nagy része az érzelmeken alapul.
Amennyiben a pénzkereset (többlet pénzkereset) motivál, passz a pszichónak. De ha igazán ezt szeretnéd, ez érdekel.. az emberek, viselkedése, problémái, segítése.. akkor ucu-neki. De gazdagságot ne remélj (kivéve amikor igen), megélhetés, ház, autó.. diszkrét élet. Hacsak nem kezdel könyveket is írni, továbbtanulni. De sima pszichóval - nem vásárolod meg a fél országot. Mint egyes kecske/birka pásztorok.
Hmm......könyvet már írtam, szerintem a jövőben még fogok párat(legalábbis remélem). A pszichológiáról csak annyit,hogy nem pszichiáter szeretnék lenni. Inkább valamelyik nyomozati szervnél szeretnék dolgozni. Kriminál pszichológia....a bűnösök, gyilkosok elméjének feltérképezésével, tanulmányozásával szeretnék foglalkozni.